onsdag 4 september 2013

På väg

Trots en del strul är vi nu på väg, det känns skönt och jag mår oxå redan mycket bättre. Hade ju feber när jag kom hem från jobbet igår och hostade konstant med värk ner emot ryggen och lungorna.

Beslutade mig för att åka till gripen och få det undersökt innan avfärd. Begynnande lunginflammation lydde läkarens utlåtande men det var en bra och förstående läkare och han sa att jag lika gärna kunde ta det lugnt i Georgien som hemma i Sverige. Bara jag inte började cykla så länge jag hade feber. 

Vi har haft en halv dags stopp i Riga i väntan på flyget mot Tbilisi. Riga verkar vara en jättevacker stad och jag önskar att jag var piggare så vi kunde utforska den mer, nu blev det kafehäng hela dagen vilket dock inte var helt fel då vi hittade ett jättemysigt fik med sköna soffor och gångvägs- och vattenutsikt. 



Rigas bästa cafe?

1 kommentar: