lördag 30 juni 2012

Ny bakdel

Min cykel å jag kommer att ha en sak gemensam när vi kommer tillbaka nämligen en ny bakdel! Ja min kanske inte kommer att va ny men nytränad å nyskavd iaf! Cykelns däremot är helt ny... Å i övrigt ser jag ut som ett sånt där flugpapper som sitter i ladugården, alla insekter på vägen fastnar i min solkräm å mitt svett...

Har lämnat Ungern, kämpade som en tok att hinna över gränsen innan sömnen slog till. Jag hittade en camping ca 500 meter från gränsen :) i Komarno.

Ja nu låter det som att Ungern var jätteilla men så var det inte, det var bara inte det bästa landet att cykla i. Förutom kanske för dem som cyklar längst Donau. Annars är trafiken lite för hård för min smak.

Mina jättegoa WS-värdar




Lägg till bildtext

Tyvärr lite många cykel förbjudet i Ungern

Passerar 100 mil

Hittills den minsta vägen jag åkt på, orienteringsmiss..

Hej då Ungern, hej Slovakien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar