onsdag 20 juni 2012

Sjukt vackert längst Soca

Idag blir första dagen över 10 mil och det har varit en grymt vacker dag! Började med att kolla in ett fort som var byggt in i en bergvägg. Därefter första grusvägen, gick fint ingen punktering. Sen cyklade jag fel å fel i den meningen att jag tappade flera hundra höjdmeter :( då gjorde jag det jag borde direkt jag kom el tom hemma, köpte en karta!!! Sen valde jag en annan väg, ett lyckodrag visade det sig! Vägen gick längst turkosa floden Soca, osannolikt vackert!

Nu väntar jag på att min warm shovers host ska komma hem :)
Slottet som är inbyggt i berget, Postonja

After Swim i Socca, hade tur och hitta 2 bortglömda öl som låg på kylning :)

Den här bilden skulle illustrera de små smala åkrarna där folk odlar sina egna grödor

Stenar på tegelpannorna för att undvika att taket blåser bort :)

Bees on wheels

Den turkosa älven Socca


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar