onsdag 27 juni 2012

Vilodag å sen Ungern

Tog mig en vilodag och passade på att heja på tjejerna från Karlstad multisport. Hade sån tur att jag lyckades se den traversera över en å. Sen hängde jag på och campade med dem. Är inte utan att man blir mäkta imponerad, 2,5 dygn hade de varit ute å kört utan en gnutta sömn och ändå är de så pigga, trevliga och glada!

Jag var fräck nog att snylta på både camping och mat av tävlingsorganisationen... En riktigt trevlig dag/kväll blev det! Mycket multisportprat å shit så sugen jag blev att tävla!

Efter en mastodontfrukost drog tjejerna mot Sverige och jag mot Ungern. Slovenien verkar tycka att det är lika tråkigt som jag att jag ska lämna landet för jag fick min första dag av ordentligt spöregn! 14 mil blev det och min längsta dag hittills.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar